Дополнителни хардверски и софтверски побарувања
ULTIMA® Enterprise

ULTIMA® Enterprise e пакет со напредни софтверски решенија дизајнирани за да одговорат на потребите на големи компании со сложени организациски структури, процеси и процедури во работењето. Софтверот овозможува засилена контрола и зголемена ефективност на повеќе нивоа:

  • комплетен преглед на материјалното и финансиското работење во компанијата
  • контрола на сите влезни и излезни процеси
  • пристап до широка база на податоци
  • напредна аналитика на пазарите и потрошувачите
  • стандардизација по финансиски правилници
  • компатибилност со различни ISO стандарди 

Пакетот вклучува Customer Relationship Management (CRM) за собирање податоци, анализа и генерирање извештаи за голема база клиенти. CRM обезбедува задржување на постоечките и стекнување на нови потрошувачи, врз основа на реални податоци за желбите и потребите на Вашите потрошувачи.

 

ULTIMA® Enterprise е наменет за компании кои имаат потреба од прилагодување на софтверот во зависност од специфичните потреби, а по претходно извршена анализа на процесите и тековите на документи и информации. 

Спецификација
  • вклучени основни алатки на апликацијата
  • каталог на податоци за артикли, ценовници, даноци, благајна, контен план, тужбени листи, каматни листи, АОП ознака, конто итн.
  • обработка на влезни и излезни документи, ценовници, девизна калкулација, досие на коминтент, ПЛТ, групно печатење на документи, прикачување на датотеки
  • преглед на комерцијални извештаи - лагер листа, магацинска картичка, список на документи, анализа на продажба, топ продажба по коминтент, референт, артикл
  • финансиско работење - книжење, налози, автоматско врзување и разврзување на документи, благајна, шеми на книжење, автоматско прекнижување на благајни, изработка на компензација, прфрлање на коминтенти, завршен налог
  • финансиски извештаи - аналитичка и синтетичка картичка, отворени ставки, спецификација на промет, старост на побарување, непрокнижени документи, состојба по конта, бруто биланс, заклучен лист, евиденција на влезни и излезни фактури
  • тек на документи - дефинирање на процедури, следење на процеси, извештај за просечно време за завршување на процес
  • администрација
  • тужење - изработка на тужбени листи, документи за тужење, прекнижување на тужби
  • каматирање - изработка на каматни листи, документи за каматирање, прекнижување на каматни листи
  • основни средства - водење на основни средства, амортизација, прегледи на основни средства, кусок/вишок, локација на основно средство
  • КПИ - преглед на таргети
  • архива - внесување на архивирани документи и прикачување на оргинални скенирани документи
  • буџет - планирање на буџет, распределување на конта, извештај за реализација на буџетски план
  • CRM